Jag tänkte berätta om gårdagens utgång. Jg har tappat bloggintresset helt eftersom ingen kommenter eller läser, så denna blogg läggs nog ner ganska snart.

aja..drog till Beea och snygga till oss lite innan vi drog till Konrad. Men först ett stopp på Ica eftersom vi ville ha tuggummi. Har ni någonsin betalat det med en femhundring? Nää tänkte väl det. Beea gjorde det. Och han i kassan vart…chockad?

anyway sprang på Linn så satt vid hennes vänner och snackade ett tag tills Marcus & Carro joina. Men vi tröttnade ganska fort för jag tror ingen av oss gilla reagge musiken. Kanske blev bättre drag när vi drog, jag vet inte.

Men eftersom Marcus har en styvpappa eller vad det var som jobbde på BMB så vart vi varmt välkomna dit. Och ja…mycket bättre musik, människor allt! Vi trivdes där.
Ochjag tror vi alla hade det trevligt, förutom att vi nästan tappade boert varandra ett tag, men sånt är livet. Och som vanligt så såg jag en massa bekanta hit & dit och till och med min gamla granne var där…hah!

Men tack för igår alla jag hade det jätte trevlans, vi får göra om det.

duyjy
Jag och Carro på silk i onsdags.

Btw ni kommer nog få se mer vimmelbilder snart eftersom vi vart fotograferade på Konrad & BMB. Jag ska bara hitta dom först.

Ett svar till “

  1. Haha jag betala med en femhundring på lidl en gång, han i kassan ba ”oj, har du inget mindre?” men jag ville ha växel haha

    Jag läser! Fast vet inte alltid vad jag ska kommentera. Men det är jättekul att läsa din blogg:)

Lämna en kommentar